Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Cikkek

arr3Ásványokkal az egészséges érrendszerértSorozatunk ezen részében az érrendszerre ható ásványokat szeretném bemutatni. Nagyon sok ásvánnyal... arr3Női egészsgmegőrző ásványokMai témának a nőiségre, a női egészségre hatást gyakorló ásványokat választottam. Fontos számomra,... arr3Testi -lelki egészség és harmónia fenntartásaBizonyára Ön is egyetért abban, hogy a két legfontosabb érték az emberi életben  az egészség és a... arr3Milyen ásványok alkalmazhatóak az allergia kezelésében?Nagyon sok kérdés érkezik hozzám, nap-mint nap ezzel a témával kapcsolatban, és azt is tapasztalom... arr3Az izületi problámák kezelése ásványokkalAz izületi fájdalmakat többféle probléma is okozhatja. Az izület a csontvégekből, a csontokat borító... arr3A hormonrendszer kiegyensúlyozása az ásványok segítségévelA sorozat következő cikkjában  a hormonrendszerre ható ásványokat ismertetem kicsit részletesebben,... arr3arr3A fogyást segítő ásványokOlvasóim közül bizonyára nagyon sokakat foglalkoztat, hogy testben és lélekben minnél egészségesebb... arr3Milyen ásványt használjon, hogy több energiája legyen?Cikkünkből kiderül ITT   ... arr3Hogyan aludjunk jól és pihentetően az ásványok segítségével?    A nyugodt és pihentető alvás az egészséges életmód egyik alappillére. Sajnos a rohanó... arr3A kedvenc kristályelixíremA cikket elolvashatja ITT: https://www.chironwebaruhaz.hu/chironwebaruhaz-hu/show-free.htm?fid=158... arr3Milyen ásványok használhatóak pajzsmirigy betegségre?Nagyon örülök annak, hogy nap-mint nap sokan megtisztelnek a bizalmukkal, és megkeresnek azzal, hogy... arr3Milyen ásványok hasznosak cukorbetegségben?Számos orvos is alátámasztja, hogy az ásványok kiegészítő terápiaként sikeresen alkalmazhatóak. A... arr3Csakra harmonizáló ételeinkSokan elcsodálkoznak azon, hogy az elfogyasztott ételeinkkel nemcsak a emésztésünkre, testsúlyunkra,... arr3Ásványok keresése betegségek szerintÁsványok keresése betegségek szerint ITT... arr3Hogyan használjuk hatékonyan az ásványokat?  A gyógyító  ásványok kiemelkedő szerepet tölthetnek be a testi, lelki és szellemi harmónia... arr3Jó lenne minden nap egy lélekmelengető megerősítést kapni?Iratkozz fel a Napi lélekmelengető megerősítések hírlevélre, és kezdj minden napot... arr3Feng shui szinbólumok életterületek szerintFeng shui szimbólumok életterületek szerint ITT... arr3A testi-lelki méregtelenítés hatásai és formái Rohanó világunkban minden embernek számtalan kihívással kell szembenéznie nap-mint nap. Annyiféle... arr3NAGY CSAKRATESZT! Nálad minden rendben?VÉGEZD EL A CSAKRATESZTET! TUDD MEG HOGYAN MŰKÖDNEK A CSAKRÁID!... arr3Tanulást segító ásványokNemsokára vége a nyárnak, a diákok számára megkezdődik az iskola. A tanulás és az iskolával járó... arr3Milyen illatokkal harmonizálhatjuk csakráinkat?Olvassa el cikkünket ITT!... arr3Az ásványok tisztítása1. cikk: Az ásványok tisztítása... arr3Ajándékozzunk a csillagjegyek szerint!A Karácsonyig hátramaradt idő olyan gyorsan el fog telni, hogy észre sem vesszük, ám a... arr3Hogyan használjuk a gyógynövényeket?2. cikk: Hogyan használjuk a gyógynövényeket?... arr3Amit a Schüssler-féle ásványi sókról tudni érdemes3. cikk: Amit a Schüssler-féle ásványi sókról tudni érdemes... arr3A jelentősebb ásványok gyógyhatása4. cikk: A jelentősebb ásványok gyógyhatása... arr3Ásványok csakrák szerintÁsványok ajánlása a csakrák harmonizációjához: ITT... arr3arr3Védelmet nyújtó kristályokVédelmet nyújtó kristályok Bizonyára Önök között is vannak jónéhányan, akik gyakran tapasztalják,...

Kapcsolat

Bakó Marianna
Árpád u.43.
4440 Tiszavasvári
Telefonszám: +36 30 6244149
Írjon nekünk

Üzleti feltételek
Jótállási feltételek
Azon termékekre, amelyek eladási ára 10.000,- Ft, vagy az alatti, kötelező jótállás – jogszabály alapján – nem vonatkozik, ugyanakkor a fogyasztót megilletik a szavatossági jogok. 
 
A Ptk. 6:163. § (2) bekezdése alapján minden termékre - fogyasztói szerződés esetén - a termék átvételétől számított 2 éven belül érvényesíthető szavatossági igény.
 
A kötelező, jogszabályon alapuló jótállásra vonatkozó 151/2003.Korm. rendelet 2. § (1) bekezdése alapján a rendelet 1. mellékletében felsorolt termékekre 1 év jótállás vonatkozik. (Jelen esetben az általáuk forgalmazott ékszerek értendőek ide) 
 
 
Kellékszavatosság
 
Bármilyen termék eladásáról is legyen szó, a kötelezett (termék eladója, a szolgáltatásnyújtást teljesítő fél) a termék hibájáért (pontosabban: a vásárláskor a termékben már meglévő hiba-ok miatt bekövetkező hibáért) kellékszavatossági felelősséggel tartozik.
 
Az adásvételi szerződésekben az eladói pozícióban lévő fél ezen felelősségét csakis a termék olyan hibája alapozza meg, amely hibának az oka már megvan a termékben a vásárlás pillanatában is, csak akkor még nem felismerhető (ezért nevezik rejtett vagy gyártási hibának).
 
Az eladó kellékszavatossági felelőssége objektív, vagyis független attól, hogy tudta-e, hogy hibában (pontosabban hiba-okban) szenvedő terméket adott el, vagy sem, tehát a jóhiszemű eladó is felel a hibás teljesítésért a vevővel szemben. (A rosszhiszeműség a vevő esetleges kártérítési igényének érvényesítése szempontjából releváns körülmény.)
 
A vásárló a Chiron Webáruház hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
 
A vásárló a következő kellékszavatossági igényekkel élhet: kérheti a kijavítást, vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Chorpn Webáruház  számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a cserét nem kérte, ill. nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a vásárló is kijavíthatja, ill. mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől elállhat.
 
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Chiron Webáruház adott okot. 
 
A vásárló köteles a hibát annek felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. Ugyanakkor a termék átvételétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. 
 
A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.
 
A vásárló a Chiron Webáruházzal szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
A termék átvételétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a vásárló igazolja, hogy a terméket, a webáruhztól vásárolta. 6 hónap eltelte után azonban már a vásárló köteles bizonyítani, hogy a vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt. 
 
 
Termékszavatosság
 
Termék hibája esetén a vásárló - választása szerint -kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
 
Az új Ptk. vezette be a termékszavatosság fogalmát, ami azt jelenti, hogy a vállalkozás által fogyasztónak eladott ingó dolog (azaz a termék) hibája esetén a fogyasztó követelheti a gyártótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy - ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges - a terméket cserélje ki. (Termékszavatossági igényként a vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.)
 
A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
 
A gyártó csak akkor mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy
- a terméket nem üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozása körében gyártotta vagy forgalmazta;
- a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető; vagy
- a termék hibáját jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazása okozta.
A gyártónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
 
Csere esetén a kicserélt termékre, kijavítás esetén a termék kijavítással érintett részére vonatkozó kellékszavatossági kötelezettség a gyártót terheli.
 
Termékszavatossági igényét a vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. 
 
Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a vásárlónak kell bizonyítania. 
 
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet a vásárló. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, ill. a kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Chiron Webáruházzal  szemben érvényesítheti.
 
Termékszavatosság tulajdonosváltozás esetén 
A termékszavatossági jogokat a termék tulajdonjogának átruházása esetén az új tulajdonos érvényesítheti a gyártóval szemben.
 
 
Jótállás
 
A jótállás - hétköznapi és közismert nevén „garancia” - azt jelenti, hogy a jótállást nyújtó fél (eladó) a hibátlan teljesítésért olyképpen felel, hogy a jótállás időtartama alatt felmerült minőségi kifogás esetén  a felelősség alól csakis akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után, jellemzően a termék fogyasztó által történő nem rendeltetésszerű használata vagy kezelése miatt keletkezett. 
 
A jótállásnak két fajtája van: 
- a jogszabályon alapuló, ún. kötelező jótállás, és 
- a felek megállapodásán alapuló, ún. szerződéses jótállás.
 
Jótállási jogosultság tulajdonosváltozás esetén 
Az új Ptk. szerint a jótállásból eredő jogokat a dolog tulajdonjogának átruházása esetén az új tulajdonos érvényesítheti az Ékszerm Kft-vel szemben. 
 
A jótállási igény érvényesítése
A jótállási igény a jótállási határidőben érvényesíthető. A jótállási határidő a termék kézhezvételével kezdődik. 
 
Kötelező jótállás esetén ez egy év, szerződéses jótállásnál a jótállást keletkeztető jognyilatkozatban rögzített határidő az irányadó.
 
Ha a jótállásra kötelezett kötelezettségének a jogosult felhívására - megfelelő határidőben - nem tesz eleget, a jótállási igény a felhívásban tűzött határidő elteltétől számított három hónapon belül akkor is érvényesíthető bíróság előtt, ha a jótállási idő már eltelt. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállási igény érvényesítésére egyebekben a kellékszavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályokat kell megfelelően alkalmazni. 
 
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, ill. termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet a vásárló, de a vásárlót a jótállásból fakadó jogok mellett a termék,- és kellékszavatossági jogok is megilletik. 
 
A 151/2003. Korm. rend. 7. §-a alapján, a fogyasztó a termék meghibásodása esetén, a termék átvételétől számított 3 munkanapon belül érvényesítheti csereigényét, mely terméket a Chiron Webáruház  köteles kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza. 
 
Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető: 
- jótállási jegy és/vagy az ellenérték megfizetését igazoló bizonylat
Ezek teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni. 
 
 
 
A termék meghibásodása esetén a garanciajegy tájékoztatásának megfelelően kell eljárni.
 
Az ékszerekre szavatossági igény nem érvényesíthető:
- A nem rendeltetésszerű használatból eredő meghibásodásokra, sérülésekre
- A méret változtatásokra
- A termék anyagából adódó egészségügyi hatásokra (pl. fémallergia)
- A különféle vegyszerek (kozmetikumok, tisztítószerek, termálvíz stb.) által okozott károsodásokra, elszíneződésekre
- A használatból eredő kopásra ill. korrodálásra
- Ha a bevizsgálás során kiderül, hogy a hiba olyan okból keletkezett melyre a szavatossági igény nem érvényesíthető, a javítási költségről a megrendelőt értesítjük. Amennyiben a vásárló nem kéri a javítást, a terméket visszajuttatjuk.
 

Panaszügyintézés, helye, ideje, módja:

A Felhasználó a termékkel vagy a  Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszait az alábbi elérhetőségeken tudja bejelenteni:

Név: Chiron Webáruház / Bakó Marianna

Ügyfélszolgálati Iroda: 4440 Tiszavasvári, Árpád u 43

email cím: info@chironwebaruhaz.hu

Telefonszám: 30/624-4149  Ügyfélszolgálat telefonos elérhetősége, munkanapokon: 10.00-15.00.

A szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Amennyiben a szóbeli panasz azonnali kezelésére nincs lehetősége, (a panasz jellegéből adódóan),  a szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, melyet 30 napon belül írásban megválaszol és a Felhasználónak megküld.

A szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. A panasz elutasítása esetén, a szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót. 

Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a felek közötti tárgyalások során nem rendeződik, úgy kezdeményezheti Békéltetőtestület eljárását.

A szolgáltató együttműködési kötelezettséget vállal a Békéltető Testülettel. 

Megyei Gazdasági Kamara mellett működő Békéltető Testület

 

A Komárom-Esztergom Megyei Kormányhivatal Tatabányai Járási Hivatal Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály Fogyasztóvédelmi Osztályához

2800 Tatabánya, Bárdos László utca 2.

34-309-303

Tatabányai Járásbíróság

Tatabánya, Előd vezér u. 17.

34-513-070

Online adásvételi és szolgáltatási szerződésekből eredő fogyasztói jogviták rendezése:  Európai Bizottság által fejlesztett és üzemeltetett online vitarendezési platform.

OWJlNzhhM