Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Kapcsolat

Bakó Marianna
Árpád u.43.
4440 Tiszavasvári
Telefonszám: +36 30 6244149
Írjon nekünk

 

 

 

 

 


Gyakori kérdések
Vásárlási útmutató

Hogyan vásároljunk!

 

Útmutató lépésenként!

 

1. Helyezze a kiválasztott terméket  Kosárba a "Kosárba" gomb lenyomásával!

2. Ha befejezte a termékek kiválasztását, a weboldal jobb felső sarokában  található lila színű kosár jelre kattintson!

3. A kosárban megtalálhatja a kiválasztott termékeket. A darabszámokat tudja módosítani, illetve törölni. Ha módosítja a darabszámot, nyomja meg utána a két kis nyilat ábrázoló gombot.

4. Válassza ki a kívánt szállítási módot a megfelelő kis karika bejelölésével!

5. Válassza ki a kívánt fizetési módot a megfelelő kis karika bejelölésével!

6. Ha van kuponja, kapott a weboldalon kedvezménykódot, akkor azt a "Kedvezménykupon/Ajándékutalvány" rovatba írja be és nyomja meg a "Beváltás" gombot!

7. Ha szeretne még más terméket beletenni a kosárba akkor nyomja meg a "Vásárlás folytatása" gombot!

8. Ha végzett a temékek kiválasztásával nyomja meg a "Megrendelés" gombot!

9. A következő oldalon láthatja a megrendelés összegzését. Töltse ki az adatokat! A megrendelések zavartalan kiküldéséhez szükséges a szállítási adatok, email cím é telefonszám hiánytalan kitöltése.

10. A "Karkötő méret megadása" rovatba be tudja írni a kiválasztott karkötő méretet amennyiben azt rendelt.

11.  A megrendelő lapn található utolsó két rublika bejelölése feltétlenül szükséges, hogy a megrendelést el tudja küldeni!

12. Amennyiben minden adatot kitöltött kattintson a " Megrendelés elküldése" gombra!

 

Ha elakadt, vagy segítségre van szüksége keresse nyugodtan az ügyfélszolgálatot a 06-30/624-4149 telefonszámon.

Megrendelését az info@chironwebaruhaz.hu email címre is elküldheti!

 

 

 

 

Kedves Látogatóink!

Összegyűjtöttük Önöknek a leggyakrabban előforduló kérdéseket.

 

Milyen méretűek az ásvány  karkötők?

A legtöbb esetben a karkötők gumisak és méretre készíthetőek. A fix méreteknél a leírás tartalmazza a konkrét méretet.

A megrendeléskor a megjegyzés rovatba lehet beírni a kívánt méretet amelyre a karkötő készüljön. Illetve a termék oldaláról választhatók a méretek.

Amennyiben nyaklánc készítésnél egyedi méret igénye merül fel, jelezze felénk, és egyeztetünk.

 

Mennyi a várható szállítási idő?

A termék raktári állapotának függvényében 2-10 munkanap. A legtöbb termékünk megtalálható raktárkészleten, de sürgős esetben kérjük egyeztessen kollégánkkal. Az ásvány ékszerek méretre készítése 2-7 napot vesz igénybe. Kérjük ezt a rendelésnél vegyék figyelembe!

 

Mit tegyek, ha sürgős a szállítás, vagy ha meghatározott időponra kérem a csomagomat?

Kérem szépen, hogy ezt az igényt mindenképpen legyen szíves jelezni a megrendeléskor a megjegyzés rovatban. Amennyiben előreláthatóan nem tudjuk valamilyen oknál fogva a megjelölt időpontra teljesíteni a megrendelést, értesítésjük erről.

 

Milyen módokon lehet fizetni?

Banki átutalással: költsége 0 Ft

Utánvéttel: költsége 650 Ft

Paypal fizetés költsége 0 Ft

 

 

Milyen adatokra van szükség a banki átutaláshoz?

Bankszámlaszám:  K&H Bank 10402685-50526848-86771007

Tulajdonos: Bakó Marianna

 

Milyen szállítási módok közül lehet választani?

 

GLS csomagpontra szállítás Magyarországon belül 24.999 Ft-ig :1050 Ft

GLS csomagpontra szállítás Magyarországon belül 25.000 Ft felett : INGYENES

Szállítás futárszolgálattal Magyarországon belül házig 24.999 Ft-ig : 1290 Ft 

Szállítás futárszolgálattal 25000 Ft felett Magyarországon belül házig: INGYENES

 

Hogyan vehetem fel a kapcsolatot a Webáruházzal?

Email-ben: info@chironwebaruhaz.hu

Telefonon: 06-306244149

 

Hogyan módosíthatom, vagy törölhetem a megrendelésemet?

Kérjük ebben az esetben emailben, vagy telefonon vegye fel a kapcsolatot velünk, a megrendelés számára hivatkozva! További részletek az Általános Szerődési Feltételekben találhatók.

 

Mit tegyek,ha a termék sérülten érkezik?

Amennyiben az átvett csomagon már a kibontás előtt bármilyen sérülést, beázást tapasztal, illetve az átvett termékeken repedést, törést, bármilyen sérülést tapasztal, erre vonatkozóan további információkat az Általános Szerződési Feltételekben talál.

 

Mennyi a garancia a karkötőkre, láncokra fülbevalókra?

A jótállási feltételekről az Általános Szerződési Feltételekben tájékozódhat.

 

 

 

YjE4OT